Rapující realitní makléř, co je to zase za bizár? Toto je jako rap jo? Jaký to má celé smysl a proč to vůbec dělá? Není už to přes čáru? Jak to pomůže prodávané nemovitosti? No jo, je z Brna a motá do toho i brněnskej hantec.

V tomto krátkém článku bych chtěl trochu představit sebe i svou práci a ukázat, že i prodej realit se dá dělat lidsky, s humorem, a přitom vysoce efektivně.

Proc-prodavat-nemovitosti-s-rapujicim-maklerem-2

Pojďme tedy rovnou k jádru pudla.

V prvé řadě stručně odpovím na výše zmíněné pochyby. Ano, určitě to má smysl, jinak bych to nedělal a prodávající by mně své nemovitosti k prodeji a pronájmu nesvěřovali. Nedělá to nikdo u nás v ČR ani ve světě a už tím se vaše prodávaná nemovitost stává naprosto unikátní.

Určitě mi dáte za pravdu, že v dnešní době internetu a sociálních sítí, když cokoliv prodáváte, je potřeba být vidět. A když naopak něco chcete koupit, tak nejdříve googlíte a potom teprve nakupujete. Když se budeme bavit konkrétně o realitách, už dávno nestačí strohý text, průměrné fotky a nudné video. Důležité je zaujmout, šokovat, vyvolat emoce, aby prezentaci prodávané nemovitosti vidělo co nejvíce lidí. Taková prezentace se dostane i k lidem a investorům, kteří vlastně nemovitost ani aktivně nehledají. A o to přece jde, zasáhnout co nejvíce lidí a zvednout tak cenu prodávané nemovitosti. Není potřeba dělat žádné tolik populární a přitom velmi kontroverzní aukce, obálkové metody a používat další netransparentní prodejní nástroje, které skoro vždy někomu hýbnou žlučí, ať už je to prodávající, nebo zhrzený kupující.

Když budu konkrétní, tak např. prodávaný byt 2+1 v Blansku v březnu tohoto roku získal během pár hodin od prezentace rapového videa popularitu, která naprosto předčila všechna očekávání. Masivní sdílení na sociálních sítích a články v novinách na 100 % splnily plán zviditelnit prodávanou nemovitost a celý proces se stal vysoce efektivní.

Důležitá je pro mě samozřejmě i zpětná vazba a dělá mi velkou radost, že krom obchodního vítězství prodávajících a spokojenosti kupujících získávají obě strany naprosto originální památku, která bude hlavně prodávajícím připomínat nemovitost i lokalitu, kde strávili kus svého života.

 

Děláte prezentaci pouze rapem? To přece nemusí každému vyhovovat.

Samozřejmě že na rapu si vůbec nezakládám a ani si nemyslím, že v tom nějak vynikám, ale o to tady přece vůbec nejde. Důležité je splnit poslání a nemovitost umět výhodně prodat.

Formu prezentace vždy konzultuji s majitelem. Když budu prodávat třeba pěknou chaloupku v Moravském krasu, zvolím určitě romantičtější přístup. Mám spoustu nápadů, jak vaše nemovitosti zviditelnit tak, aby vám prezentace byla blízká a přitom splnila to, co se od ní očekává. Důležité je, aby se jednalo o originál, který bude lahodit oku a chytí za srdíčko.

Ke každé zakázce přistupuji naprosto individuálně a řeším ji na míru. Kromě prodávané nemovitosti umím vždy důsledně vyzdvihnout i klady samotné lokality. To je při prodeji také velmi důležité. Příprava takové prezentace mi dá spoustu práce, ale baví mě to a vím, že to má pro prodávající i kupující smysl.

Protože su čistokrevnej a hrdej Brňák, specializuji se prioritně na Brno a okolí. V Moravském krasu kousek od Blanska mám rodinnou chatu, a proto je mi velmi blízký a umím vyzdvihnout při prodeji jeho nepopíratelné přednosti. Blanensko je má srdcovka a rozhodně patří k mým specializacím.

Proč_prodávat_nemovitost_s_rapujícím_makléřem_6-removebg-preview

Brňáci a Blanenčáci, budu se těšit na další výzvy a spolupráci třeba právě s vámi.

Prohlédněte si můj web, kde se dozvíte podrobnosti o mé práci.

V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat:

* povinné pole